Праблемы юрыдычных кансультацый па стандартызацыі дакументаў і аказанні дапамогі камандзе па найму ў адпаведнасці з Зако
Posted: Wed Dec 18, 2024 9:56 am
Планаванне закупак разам з цэнтралізацыяй працэдур і стандартызацыяй тавараў і дакументаў будуць асноўнымі дзеяннямі, якія паскораць заключэнне кантрактаў і мінімізуюць праблемы, з якімі сутыкаецца таргоў (кантракт) або закупачны цэнтр, прадугледжаныя артыкулам 181 Закона 14,133. /21.
мастацтва. 5 новага закона аб таргах усталяваў, што пры яго ўжыванні, сярод іншага, павінен выконвацца «прынцып планавання», які, як я разумею, звязаны, акрамя іншых пытанняў, з падрыхтоўкай мадэляў паведамленняў аб таргах, папярэдніх тэхнічных даследаванняў, тэхнічнае заданне, праекты кантрактаў, шаблоны заказаў на закупку або абслугоўванне, сярод іншага.
мастацтва. 40, пункт V, прадугледжаны прынцып стандартызацыі, улічваючы сумяшчальнасць эстэтычных, тэхнічных і эксплуатацыйных характарыстык, накіраваных на стандартызацыю аб'ектаў, такіх як абсталяванне, праграмнае забеспячэнне, сярод іншага, але гэта таксама адаб'ецца на стандартызацыі чарнавых паведамленняў і адміністрацыйныя дагаворы.
На рынку ёсць шмат дрэнна падрыхтаваных аб'яваў аб таргах з празмернасцю інфармацыі, што робіць яе цяжкай для разумення пастаўшчыкамі, якія ўдзельнічаюць у таргах, з дадаткамі, якія павінны з'яўляцца ў тэхнічным заданні або ў базавым праекце, але перанесены ў асобныя дадаткі, у у гэтым выпадку аб'ект таргоў паўтараецца некалькі разоў без усякай логікі, што толькі ўскладняе яго аналіз юрысконсультам.
Фактычна, падчас майго досведу працы ў сектарах таргоў, кантрактным сектары ці нават у юрыдычных кансультацыях, я змог заўважыць, што тэхнічнае заданне або апавяшчэнні аб таргах не стандартызаваны або значна менш спланаваны, што адлюстроўваецца ў запытах аб аспрэчванні, адміністрацыйных апеляцыях і многіх судовыя працэсы, якія часта затрымліваюць заключэнне кантрактаў на важныя паслугі больш чым на год або прыводзяць да адмены або адмены працэдуры.
Такім чынам, новы закон аб таргах, Закон 14,133/21, усталяваны ў арт. 19, п. IV, абавязацельства ўстанаўліваць пры дапамозе юрыдычных кансультацыйных органаў мадэлі праектаў паведамленняў, тэхнічных заданняў, стандартызаваных кантрактаў і іншых дакументаў.
§ 5 артыкула 53 Закона ўстанаўлівае, што вышэйшы юрыдычны орган можа вызначыць акт, абыходзіцца без прававога аналізу праектаў паведамленняў і кантрактных дакументаў, пагадненняў або іншых Купіць спіс нумароў тэлефонаў карэкціровак, якія былі належным чынам стандартызаваны юрыдычным кансультатыўным органам, які спрыяе найму хутчэй.
Такім чынам, юрыдычныя кансультацыі цяпер адыгрываюць важную ролю ў стварэнні мадэляў, якія робяць гэтыя дакументы эфектыўнымі для поспеху ў тэндэрах або дагаворных пунктах, якія дазваляюць эфектыўна кіраваць на карысць арганізацыі.
У якасці прыкладу я разумею, што «аб'ект» таргоў павінен быць лаканічным і ў асноўным выражаць асноўную мэту кантракта, бо тут ідэя заключаецца ў тым, каб прыцягнуць як мага больш удзельнікаў таргоў, а потым, пры ацэнцы тэхнічных пытанняў, пастаўшчык ацэніць, ці можа ён прыняць удзел у гэтым конкурсе.
Акрамя таго, мадэлі апавяшчэнняў павінны быць створаны з асаблівасцямі ў кваліфікацыі або з этапам узору, у дадатак да мадэляў тэхнікі і цаны, міжнародных набыццяў і паведамленняў аб акрэдытацыі.
Кожная новая створаная мадэль, належным чынам зацверджаная юрысконсультам, дазволіць камандзе, якая ўдзельнічае ў таргах, выкарыстоўваць толькі гэтую мадэль, што паскорыць працэс заключэння дагавора.
Адным з метадаў, якія будуць выкарыстоўвацца, з'яўляецца ўстанаўленне таго, якую інфармацыю можна рэдагаваць, а якую неабходна «выправіць» для кожнай мадэлі, абмяжоўваючы рэдагаванне гэтых дакументаў. Такім чынам, такія пытанні, як «умовы ўдзелу», дакументы, якія неабходна прадставіць, форма запыту на тлумачэнні, пярэчанне, адміністрацыйнае абскарджанне і штрафы стануць стандартнымі пунктамі.
Іншы метад, які варта шукаць, заключаецца ў захаванні ў структуры паведамлення толькі тых пытанняў, якія адносяцца да эфектыўнай працэдуры таргоў, такіх як, напрыклад, абраны спосаб, дата ўдзелу, як павінны быць прадстаўлены прапановы і якія кваліфікацыйныя характарыстыкі дакументаў.
Што тычыцца тэхнічных пытанняў, як пры набыцці, так і пры прадастаўленні паслуг або пры выкананні работ, яны павінны быць канкрэтна апісаны ў ДАДАТКУ I, у больш вядомым «Тэхнічным заданні/Базавым праекце або Выканаўчым праекце».
І, нарэшце, у іншым дадатку будзе «Заказ на закупку», або «Заказ на аказанне паслуг», або «Праект дагавора» з адпаведнымі пунктамі, якія будуць рэгуляваць пастаўку прадукту або форму прадастаўлення паслуг.
Я разумею, што юрыдычная кансультацыя адыгрывае вельмі важную ролю ў стварэнні дагаворных палажэнняў або спрыяльных і тэхнічных абавязацельстваў дзякуючы сваёй юрыдычнай падрыхтоўцы, здольнасці аналізаваць новы закон аб таргах і канкрэтнае заканадаўства, выдаляючы празмерныя і часта незаконныя патрабаванні.
Закон таксама прадугледжваў, што невыкарыстанне стандартызаваных мадэляў павінна быць пісьмова абгрунтавана і далучана да адпаведнага працэсу таргоў у адпаведнасці з §2 артыкула 19.
Такім чынам, пасля таго, як гэтая праца па стандартызацыі дакументаў будзе праведзена, арганізацыя атрымае банк мадэляў, якія не трэба будзе паўторна аналізаваць юрыдычнай кансультацыяй, і будзе мець лепшае паведамленне і дагаворныя пункты, што дазваляе пазбегнуць прад'яўлення пярэчанняў і рэсурсаў, упарадкаванне працэсу заключэння кантрактаў, значнае павелічэнне хуткасці таргоў.
Акрамя таго, закон 14,133/21 устанаўлівае ў сваім артыкуле 8 § 3, што правілы, якія адносяцца да дзейнасці агента па кантракце і каманды падтрымкі, функцыянавання камітэта па кантрактах і дзейнасці інспектараў і менеджэраў па кантрактах, павінны быць устаноўлены ў нарматыўным акты, і павінна быць прадугледжана магчымасць падтрымкі юрыдычных кансультацыйных органаў пры выкананні іх функцый.
А § 3 артыкула 117 закона ўзмацняе, што кантралёру кантракта будуць дапамагаць юрыдычныя кансультатыўныя органы, і ён павінен вырашаць сумненні і падтрымліваць яго адпаведнай інфармацыяй пры выкананні дагавора.
Такім чынам, зыходзячы з новага закона аб таргах, мы можам заўважыць, што юрыдычныя кансультацыі цяпер адыгрываюць важную ролю ў дапамозе стандартызацыі дакументаў, якія выкарыстоўваюцца ў працэсах таргоў, у дадатак да неабходнасці мець добрыя тэхнічныя веды адносна працэдуры таргоў, кіравання і кантролю за кантрактамі , каб мець магчымасць субсідаваць усю задзейнічаную каманду.
мастацтва. 5 новага закона аб таргах усталяваў, што пры яго ўжыванні, сярод іншага, павінен выконвацца «прынцып планавання», які, як я разумею, звязаны, акрамя іншых пытанняў, з падрыхтоўкай мадэляў паведамленняў аб таргах, папярэдніх тэхнічных даследаванняў, тэхнічнае заданне, праекты кантрактаў, шаблоны заказаў на закупку або абслугоўванне, сярод іншага.
мастацтва. 40, пункт V, прадугледжаны прынцып стандартызацыі, улічваючы сумяшчальнасць эстэтычных, тэхнічных і эксплуатацыйных характарыстык, накіраваных на стандартызацыю аб'ектаў, такіх як абсталяванне, праграмнае забеспячэнне, сярод іншага, але гэта таксама адаб'ецца на стандартызацыі чарнавых паведамленняў і адміністрацыйныя дагаворы.
На рынку ёсць шмат дрэнна падрыхтаваных аб'яваў аб таргах з празмернасцю інфармацыі, што робіць яе цяжкай для разумення пастаўшчыкамі, якія ўдзельнічаюць у таргах, з дадаткамі, якія павінны з'яўляцца ў тэхнічным заданні або ў базавым праекце, але перанесены ў асобныя дадаткі, у у гэтым выпадку аб'ект таргоў паўтараецца некалькі разоў без усякай логікі, што толькі ўскладняе яго аналіз юрысконсультам.
Фактычна, падчас майго досведу працы ў сектарах таргоў, кантрактным сектары ці нават у юрыдычных кансультацыях, я змог заўважыць, што тэхнічнае заданне або апавяшчэнні аб таргах не стандартызаваны або значна менш спланаваны, што адлюстроўваецца ў запытах аб аспрэчванні, адміністрацыйных апеляцыях і многіх судовыя працэсы, якія часта затрымліваюць заключэнне кантрактаў на важныя паслугі больш чым на год або прыводзяць да адмены або адмены працэдуры.
Такім чынам, новы закон аб таргах, Закон 14,133/21, усталяваны ў арт. 19, п. IV, абавязацельства ўстанаўліваць пры дапамозе юрыдычных кансультацыйных органаў мадэлі праектаў паведамленняў, тэхнічных заданняў, стандартызаваных кантрактаў і іншых дакументаў.
§ 5 артыкула 53 Закона ўстанаўлівае, што вышэйшы юрыдычны орган можа вызначыць акт, абыходзіцца без прававога аналізу праектаў паведамленняў і кантрактных дакументаў, пагадненняў або іншых Купіць спіс нумароў тэлефонаў карэкціровак, якія былі належным чынам стандартызаваны юрыдычным кансультатыўным органам, які спрыяе найму хутчэй.
Такім чынам, юрыдычныя кансультацыі цяпер адыгрываюць важную ролю ў стварэнні мадэляў, якія робяць гэтыя дакументы эфектыўнымі для поспеху ў тэндэрах або дагаворных пунктах, якія дазваляюць эфектыўна кіраваць на карысць арганізацыі.
У якасці прыкладу я разумею, што «аб'ект» таргоў павінен быць лаканічным і ў асноўным выражаць асноўную мэту кантракта, бо тут ідэя заключаецца ў тым, каб прыцягнуць як мага больш удзельнікаў таргоў, а потым, пры ацэнцы тэхнічных пытанняў, пастаўшчык ацэніць, ці можа ён прыняць удзел у гэтым конкурсе.
Акрамя таго, мадэлі апавяшчэнняў павінны быць створаны з асаблівасцямі ў кваліфікацыі або з этапам узору, у дадатак да мадэляў тэхнікі і цаны, міжнародных набыццяў і паведамленняў аб акрэдытацыі.
Кожная новая створаная мадэль, належным чынам зацверджаная юрысконсультам, дазволіць камандзе, якая ўдзельнічае ў таргах, выкарыстоўваць толькі гэтую мадэль, што паскорыць працэс заключэння дагавора.
Адным з метадаў, якія будуць выкарыстоўвацца, з'яўляецца ўстанаўленне таго, якую інфармацыю можна рэдагаваць, а якую неабходна «выправіць» для кожнай мадэлі, абмяжоўваючы рэдагаванне гэтых дакументаў. Такім чынам, такія пытанні, як «умовы ўдзелу», дакументы, якія неабходна прадставіць, форма запыту на тлумачэнні, пярэчанне, адміністрацыйнае абскарджанне і штрафы стануць стандартнымі пунктамі.
Іншы метад, які варта шукаць, заключаецца ў захаванні ў структуры паведамлення толькі тых пытанняў, якія адносяцца да эфектыўнай працэдуры таргоў, такіх як, напрыклад, абраны спосаб, дата ўдзелу, як павінны быць прадстаўлены прапановы і якія кваліфікацыйныя характарыстыкі дакументаў.
Што тычыцца тэхнічных пытанняў, як пры набыцці, так і пры прадастаўленні паслуг або пры выкананні работ, яны павінны быць канкрэтна апісаны ў ДАДАТКУ I, у больш вядомым «Тэхнічным заданні/Базавым праекце або Выканаўчым праекце».
І, нарэшце, у іншым дадатку будзе «Заказ на закупку», або «Заказ на аказанне паслуг», або «Праект дагавора» з адпаведнымі пунктамі, якія будуць рэгуляваць пастаўку прадукту або форму прадастаўлення паслуг.
Я разумею, што юрыдычная кансультацыя адыгрывае вельмі важную ролю ў стварэнні дагаворных палажэнняў або спрыяльных і тэхнічных абавязацельстваў дзякуючы сваёй юрыдычнай падрыхтоўцы, здольнасці аналізаваць новы закон аб таргах і канкрэтнае заканадаўства, выдаляючы празмерныя і часта незаконныя патрабаванні.
Закон таксама прадугледжваў, што невыкарыстанне стандартызаваных мадэляў павінна быць пісьмова абгрунтавана і далучана да адпаведнага працэсу таргоў у адпаведнасці з §2 артыкула 19.
Такім чынам, пасля таго, як гэтая праца па стандартызацыі дакументаў будзе праведзена, арганізацыя атрымае банк мадэляў, якія не трэба будзе паўторна аналізаваць юрыдычнай кансультацыяй, і будзе мець лепшае паведамленне і дагаворныя пункты, што дазваляе пазбегнуць прад'яўлення пярэчанняў і рэсурсаў, упарадкаванне працэсу заключэння кантрактаў, значнае павелічэнне хуткасці таргоў.
Акрамя таго, закон 14,133/21 устанаўлівае ў сваім артыкуле 8 § 3, што правілы, якія адносяцца да дзейнасці агента па кантракце і каманды падтрымкі, функцыянавання камітэта па кантрактах і дзейнасці інспектараў і менеджэраў па кантрактах, павінны быць устаноўлены ў нарматыўным акты, і павінна быць прадугледжана магчымасць падтрымкі юрыдычных кансультацыйных органаў пры выкананні іх функцый.
А § 3 артыкула 117 закона ўзмацняе, што кантралёру кантракта будуць дапамагаць юрыдычныя кансультатыўныя органы, і ён павінен вырашаць сумненні і падтрымліваць яго адпаведнай інфармацыяй пры выкананні дагавора.
Такім чынам, зыходзячы з новага закона аб таргах, мы можам заўважыць, што юрыдычныя кансультацыі цяпер адыгрываюць важную ролю ў дапамозе стандартызацыі дакументаў, якія выкарыстоўваюцца ў працэсах таргоў, у дадатак да неабходнасці мець добрыя тэхнічныя веды адносна працэдуры таргоў, кіравання і кантролю за кантрактамі , каб мець магчымасць субсідаваць усю задзейнічаную каманду.