site en zorg er dan voor dat je elke keer dat je lange content in je groep plaatst, een call-to-action link opneemt die terugverwijst naar je landingspagina, gerelateerd aan de boodschap van je bericht.
Natuurlijk moet je ze iets gratis beloven in ruil voor het versturen van hun e-mails en dan kun je automatisch e-mail drips naar je huidige leden sturen zoals je wilt en uiteindelijk aan mobiel nummer australië whatsapp ze verkopen.
Scrape data van huidige leden
Een andere manier om leads te genereren is door de data van je groepsleden te scrapen met elke Facebook-groepscraper software die geschikt is voor dat doel.
Vergeet niet dat dit een black hat methode is en mogelijk niet in overeenstemming is met de AVG en het Facebook-beleid.
Ik raad je dus aan om erover na te denken voordat je doorgaat met het scrapen van de e-mails van je huidige Facebook-groepsleden en ze vervolgens toevoegt aan je e-mailmarketing autoresponder.
Laatste gedachten
Heb ik iets gemist?
Welke van deze methoden zou je gebruiken om vanaf vandaag leads te krijgen van je Facebook-groep?
Of misschien heb ik een van je favoriete technieken voor het genereren van leads van Facebook-groepen niet genoemd.